تجربه ۴۱ مگاپیکسلی در کارگاه Nokia 808 PureView + قیمت
 
پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 14:38 ::  نويسنده : amir sharifi

نوکیا با برگزاری کارگاه Nokia 808 PureView برای اولین بار در ایران تجربه کار با این موبایل دوربین‌دار را در اختیار جمعی از اصحاب رسانه و بلاگرها گذاشت.

 این کارگاه که روز یک‌شنبه در دفتر نوکیا در تهران برگزار شد،  فرصتی در اختیار خبرنگاران حوزه آی‌تی، بلاگرها و عکاسان حرفه‌ای قرار داد تا از نزدیک با امکانات و فناوری‌های پیشرفته و انحصاری نوکیا در آن آشنا شده و آنها را امتحان کنند.

فروهر فروتن، مدیرکل نوکیا در ایران، در این کارگاه از Nokia 808 PureView به عنوان محصولی منحصربه‌فرد و بی‌نظیر در خانواده موبایل‌های دوربین‌دار یاد کرد که استانداردهای کنونی در دوربین‌های تلفن همراه را متحول و تعریف جدیدی از عکاسی با دوربین موبایل ارائه کرده است.

 Http://NetWizard.ir

ابراهیم کُلاک، مدیر منطقه‌ای محصولات نوکیا نیز مشخصات فنی این گوشی را تشریح کرد و گفت: « Nokia 808 PureView مجموعه‌ای از امکانات پیشرفته تصویربرداری مانند قابلیت فناوری انحصاری تصویربرداری Nokia PureView، حسگر بزرگ و با کیفیت بالای ۴۱ مگاپیکسل، اپتیک کارل‌زایس و فناوری بیش‌نمونه برداری پیکسل را در خود گنجانده است. ترکیب این فناوری‌ها منجر به ایجاد تصاویری بسیار واضح با جزییات کامل، عملکرد فوق‌العاده در شرایط کم‌نور و امکان ذخیره تصاویر در فایلی به اندازه فشرده و جمع‌وجور برای اشتراک‌گذاری در ایمیل، MMS و غیره می‌شود.‌ Nokia 808 PureView از فناوری Nokia Rich Recording (ضبط توانمند صدا) برای ضبط صدا با کیفیتی نظیر CD، پخش و ضبط ویدیویی Full-HD با کیفیت۱۰۸۰p  و فناوری Dolby Headphone (دالبی هدفون) برای تبدیل هرگونه محتوای استریو به تجربه شخصی صدای فراگیر از طریق هر هدفونی برخوردار است.»

Http://NetWizard.ir

 

Http://NetWizard.ir

در انتها، پس از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ، خبرنگاران حوزه آی‌تی، بلاگرها و چند تن از عکاسان حرفه‌ای با Nokia 808 PureView کار کردند و از نزدیک با قدرت پردازش تصویر و شیوه‌های مختلف عکس‌برداری، فیلم‌برداری و بزرگنمایی در این گوشی آشنا شدند.

Http://NetWizard.ir

این گوشی در ۳ ماهه دوم ۲۰۱۲ با قیمت حدودی ۶۰۰ دلار قبل از مالیات و گمرکات وارد بازار جهانی میشود.

بلاگ نوکیا

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



shoma
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان shoma و آدرس shoma20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 231
بازدید کل : 22443
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1